محمدپارسای عزیزممحمدپارسای عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

بهانه زندگی مامان و بابا

پسر شش ماهه ی من

1394/10/23 19:39
97 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم شش ماهگیت مبارک.

چند روز بود سرمای شدید خورده بودی. همش نگران واکسنت بودیم که عقب نیفته. که خداروشکر تا زمان واکسنت بهتر شدی و چهارشنبه با مامانی و بابایی بردیمت بهداشت و واکسنت و زدیم.

مثل همیشه اول رفتیم واسه قد و وزن. وزنت 7900 و قدت 70 و دور سرت 43.5 بود. بعد هم رفتیم واکسنت و زدیم. دوباره جای واکسنت با وجود این همه رسیدگی من سفت شد. الهی مامان بمیره برات.

دکتر گفت که یه وعده حریر بادومت و ادامه بدم و یه وعده هم برات سوپ (گوشت یا مرغ و سیب زمینی و هویج و برنج) شروع کنم. از یه قاشق مربا خوری شروع کنم و کم کم زیادش کنم. بعد از یک هفته هم کره اضافه کنم و کم کم زیادش کنم.

پسندها (4)

نظرات (3)

هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:08
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، کادوی دخترانه ) توی لینک دوستاتون بیارید .
مامانی احترام
26 بهمن 94 0:31
الهی فدات بشم خوشگله مامانی
مدیر وبلاگ
26 بهمن 94 1:12
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir