محمدپارسای عزیزممحمدپارسای عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

بهانه زندگی مامان و بابا

هفته سی و چهارم بارداری

1394/3/20 16:31
128 بازدید
اشتراک گذاری

چون وزن نگرفته بودم دکتر برام سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل نوشته بود. چهارشنبه 20 خرداد رفتیم انجامش دادیم. خداروشکر همه جیزت خوب بود. موقع سونوگرافی کلی شیطونی کردی و از 10 نمره، نمره کامل و اوردی. قربون پسر شیطونم برم من.

نگران وزن گیریت بودم به خانم دکتر گفتم خوب وزن گرفته میگفت آقا پسرش مامانت لپاتو نمی بینه که آویزونه میپرسه وزن گرفتی یا نه. قربون اون لپای خوشگلت بره مامان. کی میشه اون لپای نازت و ببوسم.

به خانم دکتر گفتم چرا پسرم روشو نمی کنه تا من قشنگ ببینمش. از زبون تو میگفت خاله به مامانم بگو آخه جام خیلی تنگه نمی تونم زیاد تکون بخورم.

بابا نتونست فیلمت و ببینه هی از من می پرسید چیکار میکرد. میگفتم باید خودت ببینی. تا بالاخره دید. طبق معمول کلی قربون صدقت رفت و می گفت ای خدا چقدر پسرم خوشگل و توپولیه. می گفت ببین پسرم چقدر نازه. گفتم بله یه فرشته به تمام معناست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)